Kevätkokous on helmi-  maaliskuussa ja syyskokous loka-marraskuussa.

Kaikille avoimet iltapäiväkahvit juodaan noin kerran kuukaudessa Sentterissä, torin ja Kangasala-talon välisen talon alakerrassa. Yhteisesti tehtävät kävelyretket on aloitettu. Teatteriretkiä on normaalisti vuoden aikana 4-5 ja keväällä on ollut tapana tehdä päivän retki kotimaassa.

Retket ovat maksullisia. Niihin ilmoittaudutaan etukäteen ohjelmassa olevalle henkilölle ja ilmoittautuminen on AINA sitova. Retkestä tulee joko lasku tai ilmoittautumisen yhteydessä kerrotaan maksamistiedot. Koska yhdistyksen täytyy maksaa vahvistettujen lukumäärien mukaan teatterit ja ruokailut, joutuu esteen sattuessa lähtijä hankkimaan sijaisen. Kannattaa kysyä kuitenkin, onko ketään jonossa.

Kerhot toimivat omatoimisesti ja niiden toiminnasta kannattaa kysyä kerhojen vetäjiltä. Vesijumppakerho ja kuntosaliryhmä on maksullinen.

Kotisivujen ja facebook -sivujen lisäksi jäsenkirje lähetetään kaksi kertaa vuodessa joko sähköpostin tai postin välityksellä. Kangasalan Sanomien Seurat toimii -palstalla kerrotaan myös tulevista tapahtumista.

Pirkanmaan kansallisella senioripiirillä on vuosittain omaa ohjelmaa, joka löytyy piirin sivuilla.